allt elr inget

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

hoho, skolan idag som vanligt, gött vare igår med studiedag iaf. men ey idag fick vi tbx matteproven iaf haha ja trodde ja skulle få ig så dålig ja har vart, men poff där stod ja med A-del 20/20 och b-del 8/20 x) vilket gav VG :)
hah mktmkt stolt över det måste ja säga :) hhaha


ja, uttagen till östgöta lägret den 18-20 april är man oxå, vet ej hur ja ska göra eftersom mister cool are in norrkoping dåjue, :S illa illa aja, hoppas det löser sig iaf hum, vill helst på båda ju och kmr bli så jäkla arg ifall ja missar mister cool 8)  hejhopp


IKVÄLL ÄRE FOTBOLL :D :D
MAN UTD-ROMA
lätt att man utd kmr äga söder allt och alla, haha hoppas ja iaf :D  jag kmr sitta som klistrad fast för tvn MIN TV INGEN ANNANS denna kväll, hahaha okej den har alltid vart min, men mor min brukar ju låna den, men inte denna kväll mohahahahhahahaha 8-)  ja det var ju jättekul ... nooooooooot.   martini jr, ja ber STÖR EJ !!! xD

aja nu ska ja dra, shongalong kalsong hare bäääääst KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM !!!!!

                                                                          

Kommentarer
Postat av: Martina

jag ska störa inteeeeeeec !!!!!!!!!!!!!!!!! dålig svenska.

2008-04-09 @ 20:03:24
URL: http://martinnaa.blogg.se
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0