??

Jönköping på lördag? JA ! ifall dte är ngn söt själ som kan följa med mig. inte vill ja gå där själv på A6 x) haha ifs ska mami och papi med, men kul att gå med dom NOT !  vi får se va som händer ;)

Idag är man sjuk ! och det förstör en massa, hade väl velat va i skolan idag och vart med på so:n eftersom vi snart har prov och torsdags lektionerna är 100 min :S  men får la ta reda på vad dom gjorde x)    jag hoppas bara inte FATLINDA glömde en viktig sak idag som ja tyvärr inte kan avslöja för maten får inte veta hahaha 8-)

JAG VILL HA KLADDMUFFINSSMET :O :D
  men vi har inte tillräckligt med margarin hahahaha



 

Kommentarer
Postat av: Martina

jag vet nu iallafall , nananananana ;) HAHAH

2008-04-25 @ 22:21:49
URL: http://martinnaa.blogg.se
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0