Inget kan vara bättre !

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (H)
jag är cool bara så ni vet.


Denna helg är bäst vill ja lova, och ännu bättre bliren om vi vinner matchen imorrn ! jag är så jäkla taggad , haha gunnar ringde till mig när ja kolla på ola 8-)  så ja var tvungen att gå där ifrån och gunnar bara , vad gör du ? ;O hahaha. det var lite kul enligt min humor x)

Ja men ey Igår vare Ola i LINKÖPING ! där även maten, Deniese, desiree, alexandra , pernilla, martina och massor av andra braiga människor befanns sig :D  grymt kul vare. OCH JA ÄR COOLARE ÄN OLA (H)  haha för ja var maffia när ja kom fram till ola, hade luva på mig och dragit åt den sen solbrillor, tänkte att ola inte skulle känna igen mig, men han baah "Yoyyo, vad görru ? ^o)" hahaha, ja men iaf ja tog olas ramlösa med (h)  och massor va bara så bra den dagen :D  

Idag vare JÖNKÖPING vissiligen (?) var ja där med mami och papi, eftersom maten inte kunde höhö hon var ju på en sjö i mjölby och fiskade men iaf, så när vi ställer oss i kön (jag och mami) när vi kommer fram, hahaha roligt asså,, Ola bara "YOYYOS MORSA :D "sen skulle vi ta kort han bah, "Ska inte Yoyyos morsa vara med ? :O " haha och " nästa gång får Matens morsa följa med, hela familjen kmr" hahaha lol på honom x)  ja bara två bragia bästiga dagar ass ! :D :D            TACK ALLA OCH OLABELLA SVENSSON som inte är coolare än mig (h)

Och imorrn äre match GÖTT ! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

Den här helgen var så ägig.
Posarn , nu får du berätta? :D:D:D

PUUUSS och tack för idaag och ola kan glömma att min mamma ska med HAHAHHAHAHAHAHAHahahha

2008-04-26 @ 21:57:34
URL: http://martinnaa.blogg.se
Postat av: Alexandra

förresten,vem har gruppbilden på oss? :D HAHA

2008-04-27 @ 16:14:28
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Deniesé

hahah
Äg va helgen ! haha

2008-04-28 @ 08:12:04
URL: http://liketolive.blogg.se
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0