-.-' Suck... Pust FAN!!

ärligt talat jag mår piss ! & ja jag är sjuk. Vet inte hur det blir med rix dt får vi se då, på onsdag kanske bara kmr på singeringen, vem vet?

okej matchen igår, jag spelade väl kanske 25-30 min? sen vart jag utbytt hade jag inte blivit det där, hade ja ropat ! jag pallade inte fyfan va dåligt jag mådde liksom...   inte blev dt ngt mer spel för mig inte. Aja matchen slutade iaf 0-0 ^ omklädningsrummet sen -.-' TA MIG NGNANNANSTANS DÅ !! jag typ nästan svimmade & jag fick lägga mig på golvet med fötterna upp i luften hah & jag kokade över kändes det som ! usch !

ja & inatt ska vi inte tala om. Jag vaknade väl ungefär 02:30 & har vart vaken sen dess okej jag somnade väl i 1 timme där & sedan 2 timmar, usch jag hade två tjocketäcken på mig & jag frööööös ! & jag hade 37 grader feber -.-' , & mina ben känns som spagetthi hela tiden fy , jag tror jag aldrig har vart med om detta :O  imorrn försöker jag la med skolan, mamma får allt ringa till doktor ! nu ska jag lägga mig ner igen elr ngt, & ja vi får se helt enkelt om rix, jag vill men kan fan inte om jag mår såhär !!!



Lite bilder från rix i gbg ... tack alla tjejor som var där ! & o+j ! (h)



Kommentarer
Postat av: Martina

Men ååh :(

Jag hoppas du mår bättre snart så att du kan vara med på kvällen med. Jag vill liksom träffa dig och jag hatar skolan faktiskt. För jag behvöer träffa dig efter detta och jag vet att det kommer bli kul. Men kom för sjutton inte om du känner att du mår dåligt, det blir bara värre då och det vet du. så koppla av nu de senaste dagarna så får vi se om ett tag. Krya på dig <3

2008-08-17 @ 13:47:19
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0