Chinos <3 Yoyyo !

Hoho va i lkpg en sväng idag, skulle till monki jag älskar monki !!!! bästa äre, åhh älskade chinos ett par gråa, ville ha dom så mkt men det känns som det räcker med dom 4 paren ja har nu så länge iaf, haha har faktiskt andra byxor som vill bli använda oxå :O ja vägrar ! dom kmr väl kanske bli köpta snart ! men hittade iaf en underbar tröjja , den kmr passa perfekt till alla mina chinos utom dom röda dårrå eftersom denna var koppar-färgad. Tror nog det kmr köpas in en till sån i någon annan färg, vill ha en ljust gul men det finns inte ;o . Sen hittade ja en massa andra grejjor där inne. men som sagt ja kan inte köpa allt så mkt pengar har ja inte ;O haha.

Tittade även in på indiska, ja säger bara reeeeeeeeea ! hehe hittade ett par jeanskortbyxor, lagom till vintern liksom ja vet ^^ men mor min köpte dom åt mig. 89 kr liksom ! :D
& sen undrar ja hur svårt det kan va att göra en stoooor mössa med en sån där tofs högst upp ? huh ja har en svea mössa men asså den är för trååång haha, ja vill ha en stickad med tofs ! Känns som ja får ta & köpa en sån mössa & sy dit en tofs själv haha hur snyggt kmr det bli liksom ? 8)

nåja, på torsdag drar ja iväg på landslagsläger ! :D men ey ja har blivit sjuk igen & det är inget bra ! ;O
FANFANFANFANFAN !!!

I miss him a looooot ! fan ta vetlanda, kunde allt varit en annan dag liksom !! :( :( :( :(
dude, du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Ah åker du till lkpg i ställer på nkpg ;O hahah

Krya på dig & lycka till på landslagslägreet!!!

2008-08-31 @ 18:09:43
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: vibbe

jag måste bara säga att jag rådiggar dig och din klädstil! :D

2008-09-09 @ 02:28:40
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0