!

Var i lkpg nyss, höh ja är desperat efter en tröja som ja inte vet vart den finns & eftersom ja såg en ha en sån i sthlm på centralen gör det inte lättare, haha 8)  men ja hitta ingen sån "/ huh  får väl leta vidare haha men hittade ett till par chinos på gina , jag är käääääääääääääääär i chinos & dom här är mina favoriter ska ni veta ;)


Imorrn äre match !
Position: Forward :O inte vart det sen öhm okej mai matchen haha 8-)
Nummer: 16 ofc !
Tid: 16:00
Var: Södra ! kom & kolla vettja ;)  
          

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Aaah chinos is dah shiit ! ;D

Lycka till på matchen!! :D:D

2008-08-30 @ 11:38:33
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Martina

du är söt det vet du va? och jag gillar din halsdum eller vad dey är på bilden ? :)

2008-08-30 @ 11:52:21
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0