men heeey va roligt ...

Skolan börja idag, it's sucks ! I want to have sommarlov !
vårt schema suger hårt oxå !

Måndag: 08:00-14:30 ,110 minuter rast sammanlagt !
Tisdag: 08:00-15:50 , 130 minuter rast sammanlagt !
Onsdag: 08:00-15:50, 125 minuter rast sammanlagt !
Torsdag: 08:00-14:40, 90 minuter rast sammanlagt !
Fredag: 08:00-14:40, 125 minuter rast sammanlagt !


Palla. ...

Sen att jag var hos doktorn idag & han konstaterade att jag hade öroninflammation  gjorde ju inte min dag direkt bättre ! uuh palla äta pencelin i 5 dagar nu & inte få träna "/  huh  öroninflammation, få aldrig det ! sån jävla smärta har jag aldrig varit med om iaf dom åren jag kommer ihåg 8-) haha


onsdag ! ... :)          
                    



_______________________________________________

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Onsdag kommer ääääga! O du ska bli frisk annars kommer tant Deniesé o skrämmer upp öroninflammationen att försvinna! ;D hahaha men du kommer, hör av dig så ja kan komma o hämta dig :) <3

2008-08-19 @ 09:36:02
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0