Någon som vill köpa sims 2 spel?

Ja, jag säljer iaf mina sims 2 spel nu. Jag pallar inte det spelet mer haha
så om du är intresserad kan du ju kommentera elr något (:

Dessa spel finns:
Sims 2 Kul för familjen prylpaket :129kr jag säljer för 75kr
Sims 2 arbetsliv: 299kr
jag säljer för 150kr
Sims 2 jorden runt
:299kr jag säljer för 150kr 
Sims 2 klappat & klart
prylpaket : eftersom detta spel inte finns att få tag i längre så kan ja inte säga hur mkt det kostar annars men jag säljer det för 50kr! tänk på att detta spel inte finns att få tag i annars!!
Sims 2 h&m fashion prylpaket :139kr jag säljer för 75kr
Sims 2 Djurliv : 299kr jag säljer för 150kr
Sims 2 studentliv: 299kr
jag säljer för 150kr
Sims 2 Nattliv: 299kr jag säljer för
150kr

Säljer även dom gamla sims spelen ifall någon är intresserad av dom (: !
houseparty, makin'magic, unleashed, livin' it up, on holiday, hot date & superstar!
30 kr st !

Ord. Priserna kommer från : Cdon.com & Ginza.se (:


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0