... sån är jag !

jag vet inte.. huh jag håller nog allt på att bli sjuk :O dt får inte hända. det är snart rix i nrpkg, men ja brukar alltid bli sjuk till grejjor -.-'  haha tessan smitade nog mig 8-)  ont i halsen, inte bra igentligen att spela boll idag men va faan, så jätteont har ja inte än ... lalal ja nu ska ja göra ngt annat sen äre match ! taggad , nja lite iaf, som det brukar kännas iför en match ! Jag är inte den typen som är taggad elr fett nervös, det pallar jag inte haha


men nu ska ja dra ner till stan & fixa lite. Ciaaaaaaaaaaaaaao !

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Hej :)

allt bra en lördag som denna ?

2008-08-16 @ 12:11:57
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Martina

Krya på dig och jag hoppas verkligen inte att du blir sjuk.



Och sen ska man väl säga kolrot (?) och ge dig en spark i baken och sedan hålla tummarna på att du gör en bra match vilket jag vet att du kommer göra.:)



Men du, kan inte vi snacka på msn ikväll eller något? jag behöver de tror jag :) <3

2008-08-16 @ 12:59:34
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0