tänkt lite faktiskt

jo jag har funderat rätt mkt omkring detta med fotbollen, & ja jag fortsätter nog iaf säsongen ut. Mor & far tkr absolut inte att ja ska sluta & ja får allt en liten grejj ifall ja fortsätter :D  men aaa efter får vi la se . tänker iaf inte fortsätta ha fotboll i skolan ^^, heh


Imoooorrn äre ölaaaaaaaaaand äntligen liksom ! :D  hoppas det bara blir bra väder så är jag nöjd !
ni får hare så bra här hemma, finns väl antagligen på mobilen, men ni vet öland & täckning är inte det bästa. Tror allt dator följer med, men som sagt det är segast där nere & ännu segare när man har stugan på landet -.-' haha
puuuuuss på er ! :*

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Haha blir du mutad för att fortsätta? ;)

Det kommer bli bra det där med fotbollen ska du se! :) O du får ha det BRA på öland o hälsa min kära vän rajraj om du ser'na ^^ huhu

PUSS PÅ DIG! :*

2008-08-02 @ 10:03:14
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0