Gott nytt år fan ! :D

jomen visst känns det riktigt skönt att gå med bandage runt låret på nyårsafton (y), inte alls -.-'  palla att allt ska hända mig. Jag hoppas verkligen den dära shiten går över snart. Får köra rehab alla dagar tills det är dags för cup och så får vi se ifall det går att spela, men det tror jag allt på :D


Jo i måndags var jag i jönköping och spotta på kinarps arena :D haha yooooo vilken tuffing jag är då ;)

Och jag vill bara meddela att ola är stöööörd haha, jag bara Yooo Olaaaaa ! han bara : Yoooyooo Yoyo!
hahahahhaahha 8)

MEN HA ETT BRA ÅR ;) så ses vi nästa år, pusssheeeeeeej
GOTT NYTT ÅR FAN OXÅ ! :D

TÄnkte köra en liten sammanfattning av 2008 seen ;)


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0