julafton

julafton igår. kan ju inte säga att jag fick det jag ville. Ville nog haft mer pengar än bara det lilla jag fick. Men julklappar är kul att få åtminstonde dom man inte vet vad som är i. Julen var hemma hos farmor som alltid. Jag öppnar alla klappar jag inte vet vad som är i först, suck vilket misstag för sen när jag bara har dom kvar som jag vet vad som är i vare verkligen inte kul längre... Men jag ska väl inte klaga. jag fick iaf ngt, mer än barnen i afrika typ ? Snö blev det allt ! :D

Detta var det jag fick:
Björn Gustafsson- ett livsverk
Sunes sommar
Ett par jeans
Ett par skor
En tavla
Tofflor som man värmer i mickron
En tjocketröja JL
Sockar & vantar som farmor stickat
En kokbok
Pengar
Rockbjörnen
Och ngt av min kusin på söööööndaag ! :D


Sen äre ju såhär att jag kommer få ett nytt rum oxå hhööhöh och nitendo wii kommer oxå att inhandlas till mig I think (a)

Det känns alltid som det är jag som får minst julklappar, undra vrf liksom ? 8)

Imorrn blire att dra in till lkpg, tiiiidigt oxå ! usch upp kl 8. Sen blire att shoppa lite och sedan kolla fotboll :) ville nog spelat helst menmen...


Kommentarer
Postat av: Deniesé

du har fått en utmärkelse :D kika i min blogg

2008-12-26 @ 21:43:55
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0