kul liv

Alla i åskurs 6-9 gör frågorna!

Har du skolkat? ofc!
Har du blivit utskälld av läraren? om jag har
Har du glömt att göra läxan? hahah dum fråga liksom
Är du duktig i skolan? nja sådär, ibland kanske
Brukar du få alla rätt? inte alla...
Fått MVG ? ja på EN grej haha 8-)
Fått IG? ja i mkt...
Sämsta läraren på skolan just nu? hmm sandra snordalh
Fuskat på ett prov? såklart!
Bästa läraren just nu? Anna H
Roligaste läraren? Anna H & Mujo höhö :D
Segaste läraren? Typ conny ?
Längsta dagen du har? 15.50
När slutar du på fredagar? 14.40
Dina klassföreståndare? Anna Larsson och Linda Karlsson
Vilken färg på ditt skåp? Rött
Vad åt du idag? maten i skolan, dt var typ taco-shit -.-'
Vilka äter du med på lunchen? oftast Emmie och sen äre olika som sitter med
Åt du på cafét idag?  jag åt choklad där nere idag ja haha ;)
Roligaste lektionen idag? Bilden hahah 8)
Hur många pennor har du i ditt skåp? Många mohahahha
senaste dagen ni börjar?   8.00 alltid.



Skulle spelat cup imorrn, men den blev inställd "/ var pepp på det ju.. höh ist får jag gå och träna kl 9 *DÖD* menmen sen ska jag allt ner på stan och köpa en ny tröja tror jag... 8) Sen får jag la se va som händer.
Näpp nu ska jag sova, upp tidigt imorrn -.-'

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0