sammanfattning av 2008

Januari: Rockbjörnen med bästa Emmie och Linnea, hoppades på en björn till ola, men inte :(

Södracupen, vi vann både juniorcupen och damcupen, jag fick utmärkelsen för mest lovande 14-åringen i Mölby södra.


Februari: Jag fick inflammation i foten... Ola fyllde 22år, och medverka i melodifestivalen med love in stereo.


Mars: Jag och junior drog till nyköping för att träffa Ola. Där träffa vi även Deniese, Desirée, Alex, Moa och Pernilla.


April: Jag var på läger med Östgötalaget och missa Ola i nrkpg. Sen träffa jag Ola i lkpg och jkpg.


Maj: Jag vart uttagen till elitlägret i Halmstad. Träffade Ola i Örebro och Nrkpg. Träffade även Therese och Anna-Karin för första gången :) Kusinen tog också studenten.


Juni: SOMMARLOV! Bror tog studenten, jag åkte på elitläger i Halmstad.


Juli: Jag fyllde 15år och pappa fyllde 50år. Gammelmormor dog, begravning i Skåne. Rix i Örebro, fjortiskul hade vi ;) , träffade även Camilla & Jessica för första gången. Ola i E-tuna och Liseberg också.


Augusti: Drog till Öland. Skolan börja. Rix i nrkpg och Gbg. Sedan vart det nickelodeondagen och den blev ju som den blev -.-' jag hade öroninflammation och mådde skit. Angelica bytte skola :( Jag ville verkligen inte spela fotboll längre.


September: Jag åkte på landslagsläger. Min kusin fick barn, en liten Elin :). Vi åkte ur Div 2.


Oktober: Sverige-Portugal. CRISTIANO RONALDO! Drar till Sollentuna med världen bästa Deniese och träffar Ola. Träffar även en raad andra härliga människor där.


November: Jag var helt less på skolan. Sen hände det inte alls mycket.


December: Nobelfest i skolan. Innebandymatch mot lärarna, vi torska. Cup med södra, vi vann. Julafton. Match med Östgöta mot Småland.


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Världens bästa Johanna !

2009-01-01 @ 14:47:03
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: camilla

du ja sakanr dig jätte mycket sötis! :D <3

2009-01-02 @ 21:08:39
URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0