snacka om att bli utskrattad

jo, jag skulle allt lämna in mitt arbete om Claude Monet. Jag går och kollar på pappret och upptäcker att jag skrivit Calude Monet . Inget jag kan göra åt, eftersom jag har allt skrivet på datorn hemma. Men jag går iaf till bild-läraren och säger till. Och där står hon,Carro,Conny och ngn mer och asgarvar åt att jag skrivit Calude.... Hahahah okej lite kul äre allt xD  Men hon ville att ja skulle skriva om det men jag kunde inte. Men sen gav hon med sig och sa: " ja, då får jag allt lite underhållning när jag ska läsa detta"  hahahah

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha du är ju för rolig johanna sjöholm!

men du, på lördag... har du pratat ngt med Jens?

ska du upp till mcdonals eller hur kmr du ut till Rinna :D ? hör av dig till mig när du ser dt här, antingen bdb eller msn ;D ha´t bäst :D <3

2008-12-04 @ 23:05:24
Postat av: Lina

haha johanna då, SMART(Y)

när jag läste det här kom jag på att jag med skrev om "Calude" Monet i nian haha :D

2008-12-05 @ 22:11:31
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0