Inflammation i foten.

heey !
längesen ja skrev här, men nu kmr det. tror dock inte att det ändå är så många som läser om inte ingen så det gör nog inget . x) huhu  
idag var ja hos vårdcentralen. slapp sista lektionen NO , yees ! men ey där skulle dom undersöka min fot. som ja har haft hon i sen DM typ 3 veckor sen. ja och när dom hade gjort det, skulle ja röntga min fot. dom tyckte det var bäst så. så ja fick sista där typ en kvart oxå och vänta. Sedan fick ja gå in där. hhaha värsta grymt vare, dom har gjort  om den sen förra gången ja var där. ;P men iaf, det var inget fel på mina ben och sånt i foten. så ja fick pencelin mot inflammation i foten ist. haha men det tål ja inte medicinen asså. men det finns ingen utan laktos så ja får äta den x) hahaha. ja så nu får ja inte spela fotboll typ på 10 dagar och sånt shit "/ illa

image5

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0