Dagens vill ha !

jag fattar inte hur mkt kläder männskan har som heter Johanna Sjöholm :O asså det är sjukt, haha ja jag rensade min garderob alla mina punkar kläder försvann idag ;o hah göttans mos liksom ! men detta måste få ett slut jag kan helt enkelt inte köpa mer kläder på ett tag :O  det går aldrig men jag har för mkt helt enkelt kmr aldrig ens kunna använda alla kläder haha ^^

SÅ dagens vill ha bli:  EN NY GARDEROB ! min är helt enkelt för liten -.-' & även en ny säng ! :D det skulle vara grejjer det om dt fixa sig hehe


DET LUKTAR FÖDELSEDAGSBARN IDAG MED !!
ingen mindre än självaste Deniesé aka Dennis fyller år idag :D stoooooooooooort grattis till henne liksom :D ! <3
hihih bara för att jag vet vad du kmr få utav mig :O 8-) hihihih


























Kommentarer
Postat av: Deniesé

Hahaha tack sötnos! :D

du tror att du vet va du ska ge mig ;D hahahah

bara för att ja vet va DU ska få av mig! :P <3

2008-07-21 @ 08:38:01
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0