Halmstad

okej, jag lovade annelie att skriva om halmstad här så jag ska la göra det nu (:

Vi hade 3 matcher. Den första var på måndagen jag fick spela hela matchen och det gick la skapligt för mig. vi vann iaf med 2-0 mot värmland var det oxå. sedan nästa match var mot bohuslän på tisdagen. bänken första halvlek sedan kom man in andra halvlek och spelade , bohuslän hade en ronaldinho med vill jag lova, värsta tekniken men ey hon gjorde ändå inget mål så det kvitta ju :P  höhöh vi vann iaf med 3-2. bättre matcher har man väl gjort liksom ^^    Men när man har folk från landlaget som kollar så blir det inte riktigt som man vill. försökte skita i att dom kolla och spela mitt spel vilket blev bättre på torsdagsmatchen, spela hela matchen och det kändes riktigt gött där. blev matchens lirare i vårt lag :) yaay, och jag var nöjd den matchen även fast vi förlorade med 1-0 mot jämtland/härjedalen. ja schemat var typ träning mat match mat mat mat mat mat sova, hahaha vi åt hela tiden, inget fel med det eftersom jag är hungrig jämt så det kvitta ju, onsdag eftermiddag vare fritt vilket ledde till att vi åkte ner till halmstad city ;)  inte mkt ork att gå och shoppa direkt, men vädert var ju inte direkt badväder så det blev stan. jag, ebba, viktoria, bella, julia och jossan satte oss och fika haha gaam är jag köpte chokladboll och kladdkaka GOTT ! sen när vi tänkte dra till hemköp och köpa godis så fick julia fågelbajs i håret ahha kul men inte alls så trevligt, skulle själv inte vilja ha det blääää, vi hade oxå 4 träningar den veckan det var jobbigt tidigt på morron äta en äcklig gröt i 5 dagar , och sedan träna . men man vart iaf pigg. sista dagen på träningen var det lååångbollar :D jag älskar att slå det . och ja, haha jag fick visa alla hur man skulle slå långbollar. asså alla i östgötalaget, hehe lite smått pinsamt tyckte jag det var men kul ändå haha. efter den träningen och maten drog vi hem :D  sköönt att komma hem liksom (:

sådär , säkert glömt en massa oviktiga saker men jag skrev det viktigaste iaf (:
hare gött !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat yooyyo, gillar att du gör som jag säger :)

2008-07-09 @ 20:55:33
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0