LISTAN ^^

jag vart lite sugen på en lista så här kmr en ;D

1. Var hittade du den här listan?
Emelies bdb ^^

2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma: Trelleborg ^^
Pappa: hum kanske motala, men han har ju alltid bott i mjölby x)

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
RollerCoaster tycoon 3 ;)

4. Vilken är din favoritrestaurang?
jag vet inte, typ ngn i nkrpg kanske ! :D

5. När badade du i en pool senast?
hum skolavslutning i angelicas pool (:

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
*Host* typ ^^

7. Hur många barn vill du ha?
3

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
vet inte, kanske dansband ?

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
hahahaha nää 8)

10. Vad har du för TV-kanaler?
en massa

11. Har du åkt moped någon gång?
jaa ^^

12. Har du busringt någon gång?
huhuh ja :D

13. Har du fått felparkeringsböter?
nää

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
näpp det har jag inte, men klart ja vill :D hah

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
NORRKÖPING xD haha ja skämta, hum typ ngn stans högt uppe i sverige 8)

16. Har du en egen trädgård?
vi har en trädgård men den är inte min, haha den är familjens 8-)

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
WHOHOOOOOOO SVAMPBOB :D ^^

18. Kan du alla orden i nationalsången?
haha tror inte dt kanske ^^

19. Badkar eller duschkabin?
både & :D

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
oj, haha kollar typ aldrig film ju :O

21. Favoritpizza?
hm, vet inte :O

22. Chips eller popcorn?
chips ! :D

23. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte dt så ofta ^^ men om jag gör det så är den typ, beige ^^ (h)

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
hah nää

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
noo

 26. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin idag ! :D

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
jag tror det var med junior & Dennis :D

28. Favoritchoklad?
CENTER <3333333333333333333333333333333333

29. När röstade du senast?
jag röstade senast idag på mix top 20 på ola x)

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
öhm typ aldrig ^^

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
jaa, i fotboll 8)

32. Är du bra på matlagning?
sådär

33. Klarar du att tanka själv?
hahahahahah det skulle fan vara bensin över allt då 8-)

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nooooo

35. Pepsi eller Coca Cola?
inget helst -.-'

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
hahahahah i skolan xd när vi skulle på ngn shit , så var vi tvugna att ja gammla kläder på oss 8)

37. Vad var det senaste du handlade?
Ett line & en stooor t-shirt :D

38. Har du kräkts offentligt?
noop,

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
hitta den sanna kärleken !

40. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
aha

41. Har du ringt något betalnummer?
mm ^^

42. Kan man vara vän med sitt ex?
jodå

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
hmm, måste vart när pappa låg inne "/

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
nähe

45. Vad har du i din väska?    
emty baag ^^

46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
hah sätter timer på tv:n 8-)

47. Vad är du tacksam för idag?
att jag lever, & att jag är sams med mina föräldrar <3


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Du är bra du Yoyyo :*

2008-07-15 @ 22:15:58
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: anna

svar: åwh, tack Yoyyo :D



jaa, det är verkligen hemskt :| förstår inte hur

den dära personen kan leva med sig själv nu asså ..

2008-07-16 @ 12:05:48
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Martina

yoyyo goes sprallevink och det är hon älskad för <3

2008-07-17 @ 19:54:32
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0