orm, ja en O R M

nämen heeeeeeeey !
huhu idag var ja i lkpg & byte lite kläder, så väl ni kanske vill se dom ? :)  & jag hittade ett par brills liknade dom ja vill ha för 1499 kr men dessa kosta only 65kr hah lite biligare iaf ^^


Sen efter lkpg drog vi till ljungbro & Cloetta boden :D  yaay, snacka om att vi handla mkt choklad ^^ ja har en heeel kartong full med center (h)  sen tog vi då en annan väg hem , liksom det är trevligt åka mitt ute på landet 8) haha
Jag: VA EN STOR STATOIL MACK MITT UTE PÅ LANDET :O
Pappa: JOHANNA ! vi är i mantorp,
gahahahahahah inte visste ja att den vägen ledde dit 8-)

Aja, jag gick iaf ut & sprang sen när vi kom hem. mamma cyklade brevid 8-) haha inte tänker ja allt springa spåret själv inte 8)  Iaf andra varvet jag sprang så ligger det en koppar orm på stigen :O
jag bah skrek EN ORM maaaammma !
mamma: Men spring då ! :D
Jag: (blev värsta lugn ) Vill du kooolllllaa *smile*
Mamma: nää kom nu
hahahah ja vet jag är en nööörd , & junior är en oxå för hon har just sjungit kareoke på båten hahahahahah palla ^^

nu ska ja avsluta detta inlägg, med en bild som ja tog igår, hihih jag är stooooolt över den 8)


Kommentarer
Postat av: anna

svar: HAHAHAHAHA, de värsta va att ola

fattade :O fan va pinsamt egentligen xD

ola ba; "Therese kolla .." hennes min

asså, obetalbar .. oh dear xD HAHAHA

2008-07-16 @ 22:04:10
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: anna

svar; HAHAHAHAHAH (-8 ola ba; "de börjar fatta

vad de ska döpa sina vägar efter" kollar ner

sen upp på mejj med världens blick




HAHAHA, han är fan sjukt i huvvet våran ola xD

men det är ju lite därför vi gillar honom (a)

2008-07-16 @ 22:40:41
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Martina

vaddååååå, man ska ju sjunga kareoke juuuue ! :D

snyyyygg bild föresten och du är världens största pluttisnörd ! :*

2008-07-17 @ 19:59:36
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Postat av: Martina

vaddååååå, man ska ju sjunga kareoke juuuue ! :D

snyyyygg bild föresten och du är världens största pluttisnörd ! :*

2008-07-17 @ 19:59:40
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Postat av: Martina

vaddååååå, man ska ju sjunga kareoke juuuue ! :D

snyyyygg bild föresten och du är världens största pluttisnörd ! :*

2008-07-17 @ 19:59:41
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0