Vurpa & Dagens vill ha !

haha, känner att jag börjar bli rätt bra på att skriva här.

okej, idag var jag ute & sprang inte vill jag springa själv så mamma cykla brevid hahah 8-)  okej, jag vurpa hahha öhm skrapa upp knät lite granna baa HATA LÅNGA SKOSNÖREN !! :@ haha men det var baa åh resa på sig & springa vidare, som om inget hade hänt typ ! men min nacke är som den , fick värsta ont i den värre än va det brukar bli så nu får
mamma massera där hah,



& vet ni? jag tror jag har bestämt mig, det kanske kmr en liten blond Yoyyo snart ! :D hah yeaah








DAGENS VILL HA !  vill verkligen ha dom, så jäkla snygga palla att dom kosta 1499 kr -.-' som hittat typ inte !
SKA SKAFFA DOM VILL JAG LOVA ! :D när jag har tillräckligt med pengar haha







Kommentarer
Postat av: vibbe

gaaaaaaaaalet snygg tröjja du har!!! :D :D :D

2008-07-14 @ 22:49:22
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0