Sjuk, matte & ola

hej hå, satt och sökte på google alltid kul att skriva in sitt egna namn för att sedan kolla vad som kmr upp, för ngr år sen kom det upp en artikel om mig när ja spelade fotboll . haha det var fulaste bilden på mig och allt, tur att den inte finns kvar längre.. ja men nu finns en annan artikel med om mig. så tänkte skriva in den här

Kämpat bra

- Ni har varit jätteduktiga, kämpat bra och därför är vi just här.
Vi hinner inte besöka många skolor, men ni har varit så bra
att vi ville uppmärksamma det. Ni ska veta att det inte är
meningen att man ska kunna lösa alla uppgifter, kanske inte
ens en lärare kan göra det. Men ni har lyckats bra. En av er
prickade in alla rätt, vilket är ytterst ovanligt, säger Karin Wallby
från NCM, som delade ut känguru-diplomen till alla deltagare.

För den "ytterst ovanliga" prestationen stod Viktor Gustafsson.
Bara 18 av de minst 10 000 sjuklassare från hela landet som
deltog i tävlingen lyckades lösa allt rätt. Men Viktor var inte
ensam storhjälte på Blåklintskolan. Han har alltid varit duktig i
matte. Däremot inte Johanna Sjöholm, som också gjorde
jättebra ifrån sig i tävlingen. "Jag kan ingen matte" var det första
hon sa i höstas till sin nya mattelärare Towe Karlsson. Sedan dess
har det hänt en hel del. - Nu har jag mycket bättre självförtroende och
matte känns mycket roligare. Jag förstår matte lättare och det har jag
min lärare som hjälpte mig att tacka för, säger Johanna Sjöholm

hahahahahaha asså ärligt talat, ja tkr det där är allt lite kul..


japp idag sista dagen i skolan innan påsklovet fick jag va hemma. ja orka ärligt talat inte skolan med min hals och röst och allt, även om det börjar bli bättre nu :D men får ändå inte träna ikväll det suger ! -.-' men ja ska allt upp och kolla I think, bara att klä på sig varmt så ska det nog gå bra.   åh ja, jag saknar oli så extremt mycket bajsa på östgöta-laget ifall ja ska iväg på lägret den 18april , missar ju ola då i nrkpg, alltid äre ngt . haha


   

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0