flygplan och match !

shoooooooheeej i värmen (H)

igår vare värsta mys , först jobbade jag på stan haha det var kul, sedan hem och där hemma hade mami vart och handlad en tröja och ett par byxor värsta fint asså :')  en röd-vit randig tröjja och ett par mörkblå kortbyxor :) jag älskar dom kläderna ihop :D ja, sen hade papi köpt ett flygplan, ja allstå inte ett som man kan åka i, utan ett litet radiostyrt. Jag och papi drog bort till kungshöga och flög med det. haha värsta grymt till planet flög högst upp i trädtoppen i en tall x) hahhahaha så jag fyllde min cykelkorg med sten och stog och kasta och efter sissodär 10-15 minuters kastande kom det ner, och ja jag har rätt ont i armen idag x) men ey det var kul, sen hade min morbror vart och köpt en ny kamera så nu ska ja och han ut och fota ngn dag i en sjö :D värsta kul ju.

                        

Idag vare då match mot saltängens bk med b-laget, vi vann med 4-1 tror ja ^^ hih, och ja jag hatar dom nya bollarna vi har för dom och mina skor hör inte ihop, eftersom dom är av samma material så fastnar dom liksom i mina skor så ja snubblade väl en gång på bollen haha. OCH NUMMER 23 I SALTÄNGENS BK I MITT HJÄRTA NOOOOOOOOT hahaha på henne, lol hon var lite ruuuuuuuulig hon, nog pratat om henne, nu ska ja nog gå och göra ngt annat. !

Stooockholm på lördag kanske :D så gööött (H)

    Jag älskar detta väder, mer sol och sommar åt sverige !!! :*


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0