orientering

yes, nu kommer ännu ett meningslöst inlägg elr ?

orientering idag i skolan, och ja jag har slagit upp det ordet för jag vet verkligen inte hur det stavas. haha men ändå var tbx efter 20 minuter igen klar haha först av alla. skööönt att inte behöva stressa i duschen för sedan vidare mot skolan daaaaah jag gillar verkligen inte skolan, men ändå jag måste väl klara av dom sista veckorna nu. det är inte så mkt kvar jag kommer iaf inte gå ngn mer fredag efter denna :D yeaah (h)

Sen träning idag med . Individuell träning . japp ordet Individuell slog jag oxå upp *nöjd* hahha. Fick lära bea lite finter där allt, så nu kan hon värsta finten ärligt talat som typ inte jag ens kan ;o hahah dom bah klarade den direkt sen när vi spela lite en mot en ;) yeaah, sen fick jag skäll oxå av bea för att jag inte hade svarat på msn:et jag fick i lördags av henne hehe. så nu när jag kom hem gjorde jag allt det :D bättre sen än aldrig serrni .

joo lilla söta olaus loggade in nyss på hemsidan. alltid lika trevligt vill jag lova :D  fick med mig ett svar oxå hööh jättekul inte alls 8-)  hej hopp, nu ska ja allt sova tror jag. fotboll imorrn bitti ingen lust. får se vad jag gör :D haha

Grattis Albin och Kosso :D fyller år idag ju båda två, okej albin blir då 15 och kosso 16 ;) hehe

Jag säger fortfarande: Ola - Feelgood ! <3


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0