spruta, grillfest & Glassit ass !

Tjooooooooooooooooooooooooooooooo !

glassit värre ute asså, fett med nice på detta vädret :D yeeah.

japp idag vare skola en stund , sen skulle man ner till vc och ta spruta mot pollen, fy fan för den säger jag bara. i skinkan tog dom, ont som fan, kan knappt gå typ hahaha kände mig som en gammal tant med rullator (y) yeeah

Senare på kvällen drog man hem till vikkan däre var grillfest med laget (h) hoho och så hade vi lite lekar oxå. Mitt lag kom sist (Y) bara för jag var med där ;) hahah. ja men ey KANONKUL (Y) (Y) BENJAMIN !! haha fett med skojj på detta oxå. Imorrn äre stan som gäller ska typ hjälpa till med ngt där nere. Det är 5-kamp typ ja.

image29



Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0