XL :O

ja idag har man stått uppe i kiosken hela dagen. alla köpte kaffe, så jag och elin bryggde kaffe hela förmiddagen ska ni veta ;)  höhö.

Imorrn äre äntligen match igen, jag älskart bara man får spela en liten stund med så blire ju bättre oxå . (: samling kl 11 sen äre väl mat och shit och en jäkla lång bussresa mot landsbro som ligger ?   ja det kan man fundera på , daddy cool sa att det låg typ vetlanda ? så det blir ju iaf min favorit väg en bit, vägen mot öland som man åkt ända sen man var 2 veckor gammal haha. ja och i rondellen vi kmr att åka i ,bara jag som vet vilken, eftersom det finns 298540 rondeller i sverige om inte mer så var det i den  en tant körde åt fel håll en gång hahahah . nog om det ja är rätt taggad iaf och jag hoppas vi får med oss 3 poäng hem oxå :D

JAG BESTÄLLDE EN DIF TRÖJA I STORLEK XL  :O haha ja det är sant, och ja gjorde det med mening oxå, eftersom det inte fanns ngn midre och ja ville ha den ! :D så snart ären min, och 68 storlekar för stort men skit samma hahaha.

Djurgårdens if <3


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0