dagens mening..

dagens okej gårdagens mening står ola för ;) hahah

åh jag saknar alla ställen, hehe men vart ligger östergötland ? Oo


Sen tänkte jag även ha månadens mening i slutet av månaden och eftersom det var sista oktober igår så kör vi månadens mening , okej det är inte direkt ngn mening och det är bara vissa som förstår den. Meningen står jag själv för.
- nu tänkte jag köra låten som ja var med i melodifestivalen med.
- FAAN ! *vänder sig om*


Bilder från halloween-festen & ola kommer serrni någongång ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: ja men självklart :O HAHAHA

hello fetto eller vad -.- hahahahha



men HAHAHAHAHHAHA klockren kommentar HAHAHAHAAH

2008-11-01 @ 18:46:15
URL: http://justmadde.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0