Dagens mening...

Vi sitter i matsalen och Corre säger att hon ska vara i sthlm mellan 26-30 december eller något. Och vår musiklärare som är lite ho-ho bara " Så du ska fira midsommar i Sthlm ?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD



okej, skoldagen idag var soft men typ konstigaste. Ofta man har en tema-dag med temat "mys" seriöst hahaha :D men iaf för mellan 8-9 vare frukost med klassen 8) haha sen vare film fram till lunch och sedan snacka vi lite sen sluta vi vid ett. chill asså huhu :D

Igår var jag inne och träna med kenty, kulkul!!!! :D



Can never get enough of you...

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Svar:Skäms på dig Yoyyo!



Låter som en sjukt härlig skoldag, du kanske kan maila våran rektor o be henne införa en sådan dag hos oss med? (A)

2008-11-28 @ 21:55:48
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad härligt att det går bra för dig i fotbollen! jag håller tummerna hårt för dig, jag hoppas du vet det. :)

2008-11-29 @ 15:26:22
URL: http://martinnaa.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0