GOD MORGON YOYYO !

hohooh visst är jag duktig och inte skrivit på ett tag här va? fy skäms typ inte, alalal.
vet ni vad? I fredags var jag på hangaren, det var skeeeeta kul tills jag ramla på dom dära inlinesen och slog i svanskotan och jovisst har jag ont fortfarande haha men det vare värt vill ja lova :D  fast ifs weirdaste personen var där hahahah ni skulle sett honom usch , men skit samma jag hade kul iaf :D



Jag vill ha tillbaka min allra bästa vän. Den bästaste jag haft,
för liksom det skulle alltid vara du och jag och nu är det borta.
Visst vi har inte tappat kontakten eller så,
men jag vill bara ha tillbaks det vi hade en gång.
och du kommer alltid vara min bästaste vän.
Du är den bästa vän jag haft ! <3



& nej, det är inte dig jag pratar om. om du nu skulle tro det....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vet att de är mig du egentligen menar Yoyyo ;)

2008-11-18 @ 16:26:08
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0