11 oktober igen...

ja jag vet att jag är segast på detta men nu kmr två bilder på hur hotellrummet såg ut...
INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR TYP 8-)
det var sjuuukt litet, men skönaste sängarna. dock inte den som sitter över dom andra -.-' tur att pappa tog den sängen haha jag dog när ja la mig där i x)



lite längre bort låg ett stoooooort köpcentrum. JAG ÄLSKAR DET STÄLLET. typ söööörsta outleten där ja men jag hade inga pengar heller okej lite.
Detta inhandlades där:
Ett par lee jeans för 199kr
En Wesc t-shirt för 99kr
Nike fotbollstrumpo 35 kr.
IIIIISCH MÅSTE DIT IGEN LIKSOM!!!


glöm inte!

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0