JAG ÄR KÄR I C R I S T I A N O R O N A L D O

hey nya design, den får duga helt enkelt haha skönt med förändring iaf !

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
IGÅR VAR ÄG. JAG BARA SÅG CRISTI PUSS PÅ HAN !!! :D <3  HOHOH hade jag haft tid hade jag stått utanför bussarna tills han kom !!! ååh sötaste bästaste är han ! palla att alla ska klaga på honom , okej han filmar jäkligt mkt men ändå. HAN ÄR BÄST OCH KOMMER ALLTID ATT VARA även ifall han byter lag, vilket han inte får göra ! :( OCH JAG BARA SATT OCH SKREK SVERIGE & PORTUGAL 8-)  jag äääälskar portugal & kmr alltid att göra !
OCH JAG ÄLSKAR HOTELL-FRUKOST ! ME LOVE <3333  ASSÅ JA SKULLE KUNNA LEVA PÅ DET :O :D

Tänkte lägga ut ngr bilder här oxå på matchen men dom suger,
Dom är tagna med min digitalkamera för man får inte ha kamera med objektiv på råsunda ju men det hade dom ändå, så nästa gång ska ja oxå ha det ! + att ja glömde sätta i minneskortet i kameran så ja kunde bara ta 8 st !!!! :O





dt kmr ett annat inlägg om helgen oxå någon dag !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Maffia bilder alltså! så vi satt rätt nära varandra utan att ha en blekaste aning om dt :O :D ?

2008-10-13 @ 16:19:29
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0