26:e

jag får rycket på la redoute !!!!!  jag beställde ett par fotbollsdojjor därifrån för ungefär 5 veckor sen !?  och dom bara aa dom kommer inom 10 arbetsdar, tror ni själva att jag fått dom ? :O  & så ringde mor min förra veckan dom bah aa dom kmr på torsdag denna vecka , hallå jag har inte fått dom och liksom nu är ju ändå fotbollssäsongen slut, så fucking onödigt av dom att ljuga. ska fan aldrig mer köpa ngt från dom lalalalla tänker skicka tillbaka dom, för liksom det kmr ju ändå nya modeller nästa år -.-' åååh


Nrkpg imorrn - dax att sova . Go'natt folket :*



Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0