09.04.20

Vinst i lördags med 4-2. Gött, gött. Ett mål & typ 3 ass kan man la säga ;) DET ÄR NAJS

Temadag idag i skolan, det var ju som det va... En snubbe som är hög som sjunger hiphop/reagge elr vad? med 1 meter långt skägg & dreadlooks, aop ni ser själva framför er ! Sen så vare massa annan skit, det söög verkligen som alla andra temadagar. Det ända bra är ju att vi slutar 13:00 ! DET GILLAR VI STARKT !

Vid 15:00 var jag på vårdcentralen & tog den förbaskade sprutan i stjärten som gör för ooont efteråt aso. Jag har verkligen inte sprutfobi men nu aso efteråt, vilken smärta man har ! usch...
Var lite duktig förut & sprang oxå, inte för ja palla så mkt men ut kom jag iaf och det var skööönt!
På fredag äre äntligen dax för lite färg i håret oxå . Det behövs vill jag lova!

nää nu ska ja väl ta tag i Astrid Lindgren uppsatsen. haha kmr aldrig bli klar med den & japp, imorrn är sista dagen....


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0