Detta är ngt jag har hört

Jag har hört att vi har nationella i matte imorrn
Jag har hört att det är ig-varning på min matte
Jag har hört att min bror fyller 20 på lördaa
Jag har hört att bilder från spanien kommer upp snart
Jag har hört att sofie och elin kommer på onsdaa
Jag har hört att tessan är dum
Jag har hört att sommarn kommer att äga
Jag har hört att jag ska färga håret på fredaa
Jag har hört att jag & linnea är konferansier på kulturfestivalen
Jag har hört att det ska bli bra väder på fredaa
Jag har hört att jag borde plugga
Jag har hört att denna blogg kanske försvinner!

Kommentarer
Postat av: sanna

bää! du får inte ta bort denna blogg hehe.

2009-04-22 @ 20:04:12
URL: http://sannajonssonnnn.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Ska du fira din bror på lördag så du inte kan komma?

2009-04-23 @ 18:44:52
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0