Jag gillar inte skolan...

Ni kanske har förstått det nu?

Kom på idag att jag har största skrivuppgiften att lämna in på tisdag. Inte bra aso. Ska skriva en uppsats om Astrid Lindgren & jag är verkligen jätteintresserad.. noot! & jag borde sitta och göra det nu, men gör jag det? NEJ ! åh bli så arg på mig själv. Jag kan verkligen inte plugga aso på ngt... NÅGON SOM HAR NGT OM HENNE ? 8)


Kom iaf in på alla mina val på gymnasiet... preminärt (stavning?)
så det är ju bra !

Seriepremiär på lördag ! GÖTT SÄGER JAG BARA... fy vad jag har läängtat !

Bara för att jag är så cool så blire en bild på mig 8-)

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0