Fullt upp!

Jag har haft fullt upp och jag HAR fortfarande det ...

I fredags drog jag till gbg på äventyr kom en i tisdags ...
Idag har ja soovit underbart gott.. sen blev det nrkpg
dom närmaste dagarna har ja ännu mer fullt upp
imorrn: skge, nrkpg, packa!!!
fredag: gbg,orust där ja lär vara ett bra tag innan det blir dags för ullared
den 13 kommer jag hem sen blire nrkpg ännu mera... flytta är inte kul när man har fullt upp aso!

Bilder från dom senaste dagarna lär dyka upp snart, imorrn hoppas jag !


Kommentarer
Postat av: tessan

DET VAR BÄST !!

och du kommer klara detta trots att du har fullt upp, för du är bäst :)

2009-08-05 @ 22:15:08
URL: http://ttessaan.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Men jag förstod nog att de skulle bli så ^^ Så det är ingen fara, de kommer la fler gånger så man ska inte deppa! Du är söt tjejen & Tack för halsbandet !! (är helt käär i den!) haha



Äh du klarar det där gallant, ta't lungt bara så fixar sig det mesta! PUSS

2009-08-06 @ 12:06:55
URL: http://liketolive.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0