2009

2009
snart går vi in på 2010 och innan det tänkte jag sammanfatta detta året..
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Kan hända ;), närrå klart jag gjorde
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag har aldrig ngr, för det kmr ändå inte funka ;)
3. Blev någon som du känner förälder i år? Yes!
4. Dog någon som stod dig nära? hm, nä ..
5.Vilka länder besökte du? Spanien & Turkiet ^^
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Venne, kankse
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? SOMMAREN ASSÅ! <3
8. Vad var din största framgång 2009? vet inte, att jag klara av att flytta och nu bo ensam haha
9. Största misstaget? Att ngn gav mig hopplöst hopp! --'
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yes, sjuk ett antal ggr !
11. Bästa köpet? alla tågbiljetter och biljetter till allt kanske :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och biljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? vart ligger landet där man böjer bananerna & sky's!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? venne, gladare kanske :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på alla bra stunder!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lösat pengar på onödiga saker!
18. Hur tillbringar du julen? Mamma, pappa, bror, mogge, mia, oliver, isabelle & BALOO ^^ och katterna dårrå hehe
19. Blev du kär i år? man kan väl säga så...
20. Favoritprogram på TV? alltid varit och kmr alltid att vara - ONE TREE HILL
21. Bästa boken du läste i år? jaghatarböcker & blev tvingat till att läsa 1 så den var väl bäst haha
22. Största musikaliska upptäckten? JAG & TESSO 8-) HAHA
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hm, vet ens inte vad jag önskade mig och fick?! men tror inte det..
25. Något du önskade dig men inte fick? ja, så äre alltid --'
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma, släkten kom! :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ABSOLUT!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jadu.. ingen kommentar där
29. Vad fick dig att må bra? vännerna, ola...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? OLA haha.. James lafferty oxå, alltid han asså! ^^
31. Vem saknade du? A.. TESSOOOOOO! BV <3 :')
32. De bästa nya människorna du träffade? ....HEJ A... HEJDÅ! lala.. sen alla på FG & HVD1 :D
2009
snart går vi in på 2010 och innan det tänkte jag sammanfatta detta året..
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Kan hända ;), närrå klart jag gjorde
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag har aldrig ngr, för det kmr ändå inte funka ;)
3. Blev någon som du känner förälder i år? Yes!
4. Dog någon som stod dig nära? hm, nä ..
5.Vilka länder besökte du? Spanien & Turkiet ^^
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Venne, kanske
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? SOMMAREN ASSÅ! <3
8. Vad var din största framgång 2009? vet inte, att jag klara av att flytta och nu bo ensam haha jag gick vidare oxå! whohoo...
9. Största misstaget? Att ngn gav mig hopplöst hopp! --'
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yes, sjuk ett antal ggr !
11. Bästa köpet? alla tågbiljetter och biljetter till allt kanske :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och biljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? vart ligger landet där man böjer bananerna & sky's!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? venne, gladare kanske :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på alla bra stunder!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lösat pengar på onödiga saker!
18. Hur tillbringar du julen? Mamma, pappa, bror, mogge, mia, oliver, isabelle & BALOO ^^ och katterna dårrå
19. Blev du kär i år? man kan väl säga så...
20. Favoritprogram på TV? alltid varit och kmr alltid att vara - ONE TREE HILL
21. Bästa boken du läste i år? jaghatarböcker & blev tvingat till att läsa 1 så den var väl bäst haha
22. Största musikaliska upptäckten? JAG & TESSO 8-) HAHA
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hm, vet ens inte vad jag önskade mig och fick?! men tror inte det..
24. Något du önskade dig men inte fick? ja, så äre alltid --'
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma, släkten kom! :)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ABSOLUT!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jadu.. ingen kommentar där
28. Vad fick dig att må bra? vännerna, ola...
29. Vilken kändis var du mest sugen på? OLA haha.. James lafferty oxå, alltid han asså! ^^
30. Vem saknade du? A.. TESSOOOOOO! BV <3 :')
31. De bästa nya människorna du träffade? ....HEJ A... HEJDÅ! lala.. sen alla på FG & HVD1 :D




Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0