Allt var så mycket lättare när man var liten...

Sitter här och lyssnar på en del låtar som får mig seriöst att gråta.. åh :(
Det sämsta är nog att lyssna på dessa låtar när man ska glömma, men ah inte så jävla lätt -.-'
Men ah, tror jag tar en depp-dag idag asså, åh blääääää vill till Tesso, saknar henne som fan ! BÄSTA VÄN <3
Det är söndag, andra advent, jag borde plugga men jag deppar ist .. får skylla mig själv asså! ja tycker synd om mig själv oxå haha palla... kände att jag behövde skriva av mig lite ,förlåt ! seya <3



Eh, det här med designen går inte så bra haha ^^ men innan detta år är slut kanske det kommer en ny design? vem vet :)


Kommentarer
Postat av: madde

ja plugg suger -.-



sv: hehe ja men vad kul :D visst var den bra?! nu ska jag bara se till att se trean snarast hehe

2009-12-06 @ 15:57:24
URL: http://justmadde.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0