Fys-träning! :D

För 23 minuter sedan kom jag hem från fys-träningen. Den var fett med najs asså! ;o gillar inte fys asså men denna var mer än godkänd. VÄRT! yepp, har käkat nu och nu ligger jag i sängen och ska väl slagga snart, lär sova gott inatt tror jag :D och imorrn förväntas det träningsvärk! :D
det sämsta var väl att jag sträckte ut ett ledband i armen ;o men det var inte så farligt sa han! :D
Jag mena sena, och inte ledband haha ;)

hm, imorrn åker jag oxå hem till mamma&pappa i mjölet :) blir skönt! :D
and ni, vi synes SEYAAAAAAA! :D





Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0