np suger hårt !!

Tjotjo!
Igår vare nationella, läsförståelse i svenska.. jag pissa på't som vanlig ;) nerrå men jag fatta hälften av dt dära aso -.-'

Idag är jag hemma för jag mår illa av jävla penicillinet + att dt var för jäkla skönt att ligga i sängen imorse & sova haha :D ikväll kanske vi börjar måla mitt rum :D pappa är segast som vanligt på't . OCH IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA AMANDA ÅR ! GRATTIS HENNE LIKSOM :D:D <3

 Imorrn äre äckligt nationella igen svenska, uppsats i 3 timmar -.-' jag är såå mkt död ska fan ta med mig en hel mataffär elr nåt haha :D
på söndag slipper jag penicillinet, äntligen men måste fortsätta med dom konstiga näsdropparna i 3 veckor :O & jag kom precis på att ja inte tagit dom idag så ska la göra dt snart, haha ;) 



fortfarande saknar jag alla ! <3



E.M.D - RUN TO YOU

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0