Utmanad

Jag har blivit utmanad av Deniese med följande ;

- Gå till dina "Mina bilder"
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade




Baloo, världens bästa vovve. Söt är han oxå ! Älskar honom ngt enormt, min första hund som jag hade tjatat på i stort sett ända sen jag kunde prata. Han kmr alltid att vara älskad !

& dom utmanade är la dom som vill haha ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

aaaaw

2009-02-22 @ 18:58:06
Postat av: Deniesé

Sötaste Baloo :D

2009-02-22 @ 20:15:19
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emmy

så söööt

2009-02-22 @ 21:46:56
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0