Grattis den som bryr sig ;)

DU ÄR JUST NU:

glad - jodå
arg - lite
ledsen - no
pigg - ja, men måste sova snart. träääning imorrn kl 9 dööööd
törstig - kanske
kramsugen - om jag är !
besviken - jomen visst lite.
taggad - LÄTT !
trött - näpp
pepp - klaaart !
hungrig - Nehe, åt nyss
sjuk - Nej då
frisk - haha frisk & friks, det beror på ;)
sur - no
irriterad - på min dator, ja .men inte annars
uttråkad - ehm, jao annars gör man inte listor !


SENASTE:

du pratade i telefon med - mamma tror ja
du smsade med - junior
du pussade - emmie
du åkte bil med - mamma
du gick promenad med - dt var la freja,emmie, linnea och cornelia
du busringde till - clara haha länge sen dårrå ;)
du msnade med - typ ngn emma kanske
du spottade på - KINARPS ARENA ! :D
du blev utskälld av - haha mamma, när jag sparka robban ;)
du fick ett samtal av - Tony 8) men jag sov och han inte svara haha
du fick sms av - junior


UNDER MÅNADEN HAR:

du gjort något du egentligen inte ville - det vet jag inte,
du skämt ut dig - nepp, det har inte gått så många dagar av januari ju ;)
du kastat pärlor på svin - öh nää
du kramat en vän som betyder mycket - jodåå
du bråkat med någon du hatar - hatar och hatar...
du ringt fel person -  nae
du gråtit - nepp
du solat - no
du pussat någon - nee
du varit ute i regnet - ne, det har inte regnat än ;)
du umgåtts med en speciell person - jaoo,
du haft kuddkrig - ååh kuddkrig, men nej det har jag inte haft
du skrattat åt någon annans skämt - japp haha
du inte skrattat åt någon annans skämt - dt vet jag inte..
du gått nattpromenad - ja, jag gick hem kvart i 4 på morgonen haha :D
du spillt ut vatten på golvet -  nepp
du laddat mobilen - jodå och tappat den med x)
du förstört något - det tror jag itne
du slagit någon - ja
du gjort något du ångrar nu - nää
du terroriserat någon - haha
du spottat på någon - nepp :D
du badat i badkar - vi äger inget badkar :(
du missbrukat musik - noooo
du pratat med någon längre än fem timmar - nepp inte dt hlr
du dragit skämt som ingen förstod - dt gör jag jämt :D
du haft vattenkrig - ÅH KULKUL ! men nej dt har jag inte haft.
du sett film - jaoo
du pluggat - nepp :D
du matat fiskar - haha jag gick till grannen och mata hans fiskar ;)
du tagit fel person - nae
du kastat slangbella - no
du fiskat - inte
du tappat rösten - nästan
du sovit en hel dag - venne


Kommentarer
Postat av: camilla

svar: får se om de blir rockis! <3

2009-01-02 @ 22:02:39
URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Owhhii härlig design nu igen!

SNyggingbild du har till höger med x) höhö

Miss you<3

2009-01-02 @ 22:52:11
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: erik.

haha, Kinarps Arena.!<3

Brynäs är bara för kassa!:)

2009-01-03 @ 15:17:29
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0