Hällefors

Va i Hällefors i helgen med världens bästa ! Alltså Tessan och Jessica, ojojoj finns inga bättre aso ! :D
Börja med att ta tåget till Motala och sedan i Örebro åka buss till hällefors, i Örebro mötte jag oxå upp töntarna. Efter en lång resa kom vi äntligen fram till hällefors. Vi gick och handla och så.. träffa mojje utanför affären.. han är världen gulligaste aso ! " Hade ni fått plats hade ni fått åka med" vi gick efter honom ist den vägen han åkte hehe. Vi ser en stig in till en skog och en del av en hinderbana så vi sticker in dit, hade ju hört att killen skulle köra hinderbana och jo där va han upp i trädet och såg oss och vinka och hejade hehe SÖÖÖÖÖÖT ! Träffa honom efter han åkt ner från linbanan och snackade lite sedan drog vi till vandrahemmet och fixade.

Senare blev det dax för diggiloo. Hm världens BÄSTA väder, not ! Fy fan säger jag bara , tråkig publik vare oxå haha men vi var äg ! Ola oxå och mojje plutten ! efter blev det singering, bäst var den ! "Kanske ska pierca mig här" "Ni är oxå på turne!" "Jag höll på att garva sönder mig" "DÅ BLIRE FEST!" "jag förstår inte hur man kan se i dom" "Aldrig i mitt liv att jag har på mig dom" & massa mer haha pallar inte berätta allt för det går knappt... det var bara så underbart allt !

ah sen nästa dag då, så vakna vi käka frukost checka ut 5 min innan vi skulle haha ;)
sen va vi vid herrgården så kmr lasse holm cyklades jag bah HEJ ! :D han bah hej :D haha
sen kom han med husbilen och stog precis utanför där vi stog och kickade boll han bah "Du är duktig" jag bah "tack" han bah" Grymmare än ola" haha ja bah "Jag  vet 8-) " HAHAAH fett kul vare allt
"MIN KRULLSYRRA"



TACK VÄRLDENS BÄSTA UNDERBARASTE MÄNNISKOR FÖR HELGEN ! <3
JAG ÄLSKAR ER TJEJOR !



Kommentarer
Postat av: tessan

bästbästbästbäääääst. ber till högre höjder att det börjar lika bra på freda :D:D <3

2009-07-29 @ 19:21:16
URL: http://ttessaan.blogg.se/
Postat av: Jess

Mahah det var fett bra allihopa :D

Och nu hoppas jag att vår turné blir ÄG! :D

Ses imon <3

2009-07-30 @ 09:37:43
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/
Postat av: Madde

fin fina bilder =)

2009-07-30 @ 21:16:46
URL: http://justmadde.blogg.se/
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0