Packa är inte min grej !

Som sagt, försöker packa, och har försökt med det hela dagen lång ! Inte går det bra aso, som min bror sa tidigare idag; Kan man typ inte ta hennes garderob och sätta en dragkrok på så äre bara att ha den efter bilen. JA TACK skulle vara perfekt ! För er som undrar drar jag till sommarstugan en vecka, den ligger aso på öland ;) haha det kan behövas vill jag lova! Jag har tänkt FÖR mycker dom senaste dagarna och massa shit, det har lett till en del. haha ni märker nog en del iaf ;)

Nä nu ska ja se sommarkrysset, käka och sedan fortsätta med min fina packning, inte alls allt i min garderob ! ;) HAHA
måste bara säga att mojjes unge theo är sötast ! så jävla coolt håååååår (H)

GRATTIS TILL ALEX som fyller idag
& OLIVER , som fyllde igår :D

Tänkte oxå bjuda på min helt seriösa morbror, hahah ! ni får lov att skratta x)

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0