Regn hela dagen -.-'

Ja, rubriken talar för sig själv. Vaknade typ vid 6:30 & tänkte gå upp och springa, men så hör jag regnet och det är bara att somna om aso. Inte så lätt för Baloo kommer in till mig och lägger sig rätt på mina ben så jag inte kan röra mig. Jag försöker flytta på honom men vart lägger han sig då? Jo på mina kuddar -.-' Fett jobbig är han haha.. Palla inte bry mig så jag putta ner honom haha :D

Senare blev det stan och fixa lite och sen klippte jag mig. okej jag klippte bara topparna och luggen. Syns inte så mkt hehe. Tänkte lägga ut dagens outfit men den är för ful och det är jobbigt haha. Ni får på onsdag tror jag. Då äre Dagens Diggiloo Outfit ;) De ni, det vill ni inte missa !

Igår var vi iväg, vi var på torpön och käka mat och så. Dåligt väder, jag frös sönder och var på allmänt tråkigt humör. Inte bästa dagen och åka dit och käka och ha det trevligt vill jag lova, för så trevlig var jag inte haha. Senare blev det träning.. Det var verkligen skönt !

Ha de gött!
Måste fixa pinnar, PAPPA !

 

Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0