Rubrik vare ja !

Har aldrig något kul att berätta men ska väl försöka få ihop ett inlägg här då , för eran skull ;)

Nu är allt klart med gymnasiet i nrkp, blir de geer, samhäll/naturvetenskapsprogrammet med fotbollen oxå då ;)
Flyttar i augusti och bidraget är klart oxå nu ! så jävla gött. Detta kommer bli najs tror jag allt.

Vädret har vart underbart i flera dagar nu, aso det har typ vart iaf lika varmt här som i Grekland :O helt otroligt, men skönt haha . Nu kommer det dåliga vädret som oxå ska behövas komma ibland. Åska igår lär bli idag oxå... Hoppades inte på idag, hade vart kul med gränna idag aso. Men inte blev dt så :(

Ska väl hitta på ngt kul nu, vad nu dt skulle vara?
PÅ ONSDAG SMÄLLER DET  MED KUSIN! D I G G I L O O
& PÅ TORSDAG ÄNNU MEEEER :D  930709 !

psst, finns en ny kategori, Om mig.. läs om ni vill och säg vad ja mer ska skriva om ;)


Jag med min bästa kompisar ;)
Jessica, jag & tessan ;) hahahaha


Kommentarer
Postat av: Jess

HAHAHAHA

2009-07-04 @ 12:14:52
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/
Postat av: therese

hahahaha

2009-07-04 @ 15:02:23
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0