Sims 3

Som rubriken lyder, sims 3 !
nördat det i ngr dagar nu. Visst det är fantastiskt, men min dator förstör allt ! Segare dator får man leta efter. Min bror ska fixa lite med den, så får vi se ifall det blir bättre. Sims 3 får ni inte missa aso ! Först i början undrade jag va fan har dom gjort? men efter ett tag så förstår man och det blir roligare. Man kan välja precis vilken färg man vill till allt & möblerna kan man ställa hur man vill utan att skriva in en kod. Prova det , seriöst ! Iallafall nu när vädret inte är bra, då kan jag sitta inne med sims 3 & nörda.


får snart hem mina första presentkort, bli medlem ! seriöst asbra ju :D
 







Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0