SOMMAR !

Vädret är najs aso, vilket betyder mindre bloggande.. Men jag kommer iaf uppdatera lite då&då så ni behöver inte oroa er ;)

Va som sagt på liseberg i måndags och såg allsång på Liseberg. Sjävklart vare för att Ola var där och inte för Christer Sjögren haha :D DET VAR NAJS ASO ! tack alla liksom <3 & nu har jag olas platina skiva HOHOHOHO (H)
Blev ola tre dagar i rad i gbg det var najs ! han är grym aso :) HAHAHAHAHAAH MEN TJAAAAAAAAH ! 8)
pallar inte ett långt inlägg om min turne i gbg haha ;) om ni tjatar kan det komma

Vill till öland nu, vädret är så jäkla najs, men det blir v.29 ! VEM HÄNKAR PÅ !!?? det finns plats haha ja vill inte vara där själv och nörda 8)

Bjuder på en bild på mig och ola sen i måndags !


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0