dålig update !

jaja så äre, bilder från helgen hade ja tänkt skulle komma upp igår elr i söndags men palla inte.. dom kmr förhoppningsvis snart ! :)

Tränat idag, uuuuh tråååkigt med löpning & stryka men dt behövs och dt kmr bli bra :D bara ja fattar övningarna hmm min hjärna har verkligen svårt för det eller så är det min kropp som inte fattar? nåt äre iaf !
Imorrn ska ja spela match, med lfc :) lite sådär MYCKET KUL ! kmr bli naaaaaaaajs vill ja looova :D

nänä nu rooopar min chips efter mig & näj ja äter inte alls för mkt sånt lalalala :D


Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0