Y.S & C.R

Match i fredags dådå, kanske lite sen att blogga om det. Men har inte haft tiden. Tänkte oxå börja blogga mer om fotbollen eftersom den ändå är en stor del i mitt liv, tydligen.
Var först inte alls pepp på match pga vädret, snö hela dagen så jag tordde inte direkt att det skulle bli någon match. Men det blev det allt. Vart lite mer pepp på det under uppvärmningen. & ja, matchen gick som den gick. Vi torskade med 4-0, skulle jag tro, men inte så lätt med 4 inlånade spelare & inte vårt riktiga lag. Jag vart oxå riktigt irriterad i andra halvlek, fick la bollen 1 gång elr nått sånt. & dom andra bollarna jag fick var inte direkt dom roligaste bollarna. Roligare hade jag första halvlek. Nära mål oxå, mer tänkt som ett inlägg vilket det blev. Bollen ville tydligen skruva sig oxå så den touchade väl stolpen. Efter matchen var jag verkligen på humör, inte. Det är ngt jag verkligen behöver jobba med. Men aop har alltid vart sån om inte värre så.


sen igår var det ju portugal-sverige. & min dumma morbror var DÄR , orättvist om ni frågar mig ! 28 grader hade han haft i fredags !! Nöjd blev jag med resultatet iaf 0-0. Ändå om jag hejade mer på Portugal så är väl lika bäst för mig haha. & c.ronaldo så jävla fin är han & KUNG, ändå om han ramlar för lätt hela tiden så kan ingen ta ifrån honom det han är bra på. Ni kan inte komma och säga att han är dålig. Tyckte oxå det var synd att cristi lät dom andra ta frisparkarn, sverige får tacka honom för det, för annars lär det ju ha varit en boll i målet ! Saknade Zlatan på plan oxå, kanske han som behövdes för att göra målet. Elmander kan verkligen inte det. Kunde inte det på hemmaplan hur fan ska han då görat på bortaplan? hmm. Aop 0-0 blev det vilket jag är glad över. Glad över att Lagerbäck äntligen vågade lite med startelva oxå. Men vart fan tog A.Svensson vägen på plan? Märkte honom inte alls, lite synd allt.



Kommentarer
Snälla skriv namn & bloggadress ifall ni har. Det blir så mkt lättare för mig att svara då.

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0